Kerkelijk bureau

 

Bent u geïnteresseerd geraakt?
Wilt u zich aanmelden als lid van onze gemeente?
Uw adres wijzigen of uw inschrijving aanpassen?

Dan kunt u terecht bij het kerkelijk bureau:
Administratie dhr. H. Docter
Velthuysenlaan 21, 1251 KK Laren
Tel. 035 531 39 83
E-mail kerkelijkbureau@pglaren-eemnes.nl

Het kerkelijk bureau is ‘de administratie’ van de kerk en registreert de personen die betrokken zijn bij de gemeente. Dit betreft aanmeldingen en veranderingen van persoonsgegevens zoals verhuizing, huwelijk, geboorte of overlijden.

Help uw kerk haar administratie bij de tijd te houden. Geef elke verandering alstublieft door.

Sinds de invoering van de “Wet bescherming persoonsgegevens” wordt nog slechts een beperkt aantal gegevens vanuit de Gemeentelijke Basisadministratie (GBA) aan de kerken doorgegeven. Verhuizing, Naamswijziging, Overlijden, Begin- en einddatum van een huwelijk of geregistreerd partnerschap (maar niet de burgerlijk staat zelf). De gegevens die sindsdien niet meer doorgegeven worden zijn onder andere: Geboorte, Scheiding en Wijziging in de gezinsrelatie.